Main menu

Pages

Hanna Hedlund tvingas lämna ”Let's dance”

 



Hanna Hedlund och Tobias Wallin tvingades lämna Let's dance efter en känslosam kväll.

Tittarnas dom chockade juryn – som hade gett dansparet 30 poäng efter deras koreografi. 

– Jag känner mig jätteglad och stolt, sa en nöjd Hanna Hedlund till Expressen efter programmet

 

Hanna Hedlund och Anis Don Demina tvingades duellera mot varandra i kväll. Trots att de båda dansparen fick kvällens och programmet högsta poäng av juryn. 

– Vi har en unik säsong, för alla är väldigt bra. man hamnar inte i duellen för att man dansar dåligt. Tvärtom, alla har dansat väldigt bra, sa Tony Irving innan duellen.

– Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig. Detta var de enda paren jag gav en tio poäng till i kväll, sa en förvånad Anna Wilson efter resultatet. 

”Det är mäktigt”

I veckans program hade dansparen uppgiften att hylla en närstående under framträdandet. Filip Lamprecht hyllade mormor Lill-Babs, Carola Häggkvist pappa Jan och Hanna Hedlund tillägnade dansen sin mamma i Hälsingland. 

Hon är nöjd, trots att hon hade velat stanna kvar och dansa en vecka till. 

– Det är mäktigt med den här resan jag gjort. Det är Tobias förtjänst, sa Hanna Hedlund.

– Det kanske låter konstigt att jag är nöjd, trots att vi får lämna. Men jag haft så roligt och mitt mål med detta var att dansa utan att sjunga. Och det har jag uppnått. 

Hur blir det med dansen i framtiden?

– Jag kommer sakna detta. Men Tobias har lovat att dansa med mig om jag får abstinens.

– Sen ska vi ju dansa i finalen om några veckor. Men nu ska jag försöka ha det lite ledigt. Det ser jag väldigt mycket fram emot. 

هل أفادك هذا بشيء؟؟

Comments